Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Зв'язатися з нашими менеджерами по телефону або напишіть нам на пошту; 3. Відправити нас назад товар через службу «Нова пошта» БЕЗ післяплати. Кошти будуть повернуті на Вашу банківську карту; 4. Якщо товар не відповідає заявленим на сайті характеристиками, товар несправний або Вам прислали не той товар – всі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує магазин. Якщо товар справний, характеристики відповідають зазначеним на сайті і Вам просто не підійшов товар – всі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує відправник; На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках: • Після 14-ти днів з моменту його отримання; • При неповній комплектації повернення: відсутність або пошкодження упаковки, в якій товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо; • Якщо ці товари були у користуванні;
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.